donderdag 30 juni 2016

sewing * jurkje Romy

Zin in de zomer...


Sinds een paar maanden heb ik een abonnement op de La Maison Victor (klik)
Ik kocht hem elke keer toch weer en ineens leek het me zo leuk als hij op een onverwachts moment op de mat zou liggen.
Elke keer blader ik het blad eerst een paar keer door en vergaap ik me aan al die leuke patronen en mooie stoffen. Vervolgens zou ik het liefst meteen alles willen maken!
In mijn hoofd zie ik het al helemaal voor me en heb ik het in een mum van tijd af maar in de praktijk komt er weinig van naaien.
De weken voor de vakantie zijn altijd rommelig maar na de vakantie wil ik toch weer gaan proberen om 1 dag in de week achter de naaimachine te kruipen.
Er staan in ieder geval al een heel stel patronen op mijn verlanglijstje om te maken.
En ik wil beginnen met het Romy jurkje! De stof ligt al klaar...
...maar dan komt het volgende DING:
Het in de stof knippen! Haha...hebben jullie dat ook? Dat je dan zo'n mooi stofje voor je hebt en stel je voor dat je verkeerd knipt! Ik heb knipangst en ik denk dat ik daar alleen maar vanaf kom door meer te oefenen ;-)
Zodra ik de komende week een gaatje heb ga ik aan de slag.
Wordt vervolgd...


1 opmerking:

  1. Zeker herkenbaar! Maar als dan (voor de kids dan vooral) het jurkje in gedachten er niet meer uit kan komt de spijt. Dus ik heb mij na een aantal malen mijn neus stoten hier toch maar overheen gezet. Succes met het hanteren van de schaar in deze mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen