woensdag 29 juni 2016

crochet * ukkepuk

Groot nieuws...

Wie mij op IG volgt heeft het al gelezen...er is een kleine uk op komst in ons gezin!
Het is zo leuk om te zien hoe de kinderen er mee bezig zijn.
Silke tekende mij met de baby in mijn buik...
Verder deed ik de afgelopen maanden niet zo veel behalve uitbuiken ;-)
Door de moeheid had ik vaak niet eens zin in haken dus dat zegt denk ik heel veel haha.
Maar gelukkig gaat dat steeds beter.
De Dolly Plaid kwam daardoor echt op het juiste moment...zelf had ik geen haakinspiratie maar elke week kreeg ik wel een nieuwe opdracht en zat ik toch even heerlijk wat te haken.
Wil je de deken ook maken?...het gratis patroon is hier (klik) te vinden.
Verder besloot mijn grote liefde om de caravan het voorseizoen op de camping te zetten waardoor de kinderen zich prima vermaakten in de meivakantie en weekenden en ik alleen de voortent wat hoefde aan te vegen en verder kon genieten van even rustig aan doen.
Op de camping haakte ik zo af en toe een toertje aan de granny-deken.
Ik haak hem met stylecraft special dk garen en door de dikkere draad gaat het lekker snel.


 Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Hihi leuke tekening van jou, schattig hoe kinderen iets zien ;)
    Wat een geweldig fleurige caravan! Kijk daar wordt ik nu blij van! Leuk zo'n deken erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi vooruitzicht! Heerlijk om even lekker uit te kunnen puffen op de camping en lekker te kneuteren in de caravan. De dekens worden trouwens super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! En wat heerlijk dat je dan zo'n mooie caravan zo dicht in de buurt heb staan om heerlijk te kunnen ontspannen!! Geniet er van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Anneke

    Ik volg je blog al een tijdje en ben weg van je kleuren combi's. Kun jij aangeven welke kleuren je hebt gebruikt voor de caravan deken hierboven. Denk grasgreen, sherbet, turquouise, Cream, en de rest weet ik niet zeker. Ga vrijdag op vakantie Rn het lijkt mij super om deze deken vorm te geven voor in de caravan.

    BeantwoordenVerwijderen