zaterdag 9 juli 2016

crochet * phildarhaakfeestje

Haakparty...


Vorige week zaterdag was er bij Echtstudio een proeverij van allerlei garen van Phildar.
Lisanne van de blog draad en praat (klik) vroeg of ik zin had om te komen.
Jaaaa....natuurlijk!!!
En gaaf dat het was!
Meteen bij aankomst zag het er al zo gezellig uit!
Alles in de mooie draad en praat kleurtjes.
En heel de tafel lag vol mooie bollen voor de nieuwe wintercollectie.
We keken en voelden en kakelden over haken en alles eromheen.
Het was geweldig!
Miriam Catshoek (hier KLIK te volgen op haar IG) had een mooi patroon ontworpen voor een sjaal.
Niet te ingewikkeld dus we hoefden alleen bij de eerste toer te tellen en toen konden we haken en kletsen tegelijk.
Aan de kleuren die sommigen kozen kon ik al raden welke blogster of IG-er daar zat,
zo leuk om te zien!
Ik ging dit keer voor wit.
Ik kwam tijd te kort om al het moois te bekijken, met iedereen een praatje te maken en van het lekkers te snoepen wat door een aantal vrouwen was meegenomen.
Het was een topmiddag!
Dank jullie wel lieve Lisanne en Miriam en medehaaksters!
Toen we naar huis gingen kregen we een tas vol bollen mee...
ik keek m'n ogen uit...
wat veel!!!
en wat mooi!!!
En iedereen had het precies in de juiste kleurtjes...zo gaaf dat Lisanne en Miriam dat ook nog eens hadden uitgezocht!
De komende tijd zullen jullie dus wat Phildar projectjes voorbij zien komen.
En om jullie mee te laten genieten van dit feestje heb ik besloten om van een aantal haakprojectjes een giveaway te maken dus houd mijn blog of IG in de gaten ;-)
Maar eerst ben ik er een paar weken tussenuit om vakantie te vieren.

Haken jullie trouwens ook nog mee met de Dolly Plaid?
Ik ben inmiddels weer een stukje verder.
Wil je hem deze zomer ook gaan maken? Aanhaken kan nog steeds!
Het patroon is hier (klik) te vinden.

Iedereen een fijne Zomer (vakantie) gewenst!
-XXX-

 (Nog een foto van een byClaire hoekje bij Echtstudio. Die slinger is zo gaaf!!!)

2 opmerkingen:

  1. :-) Over dat feestje heb ik op een paar blogs gelezen. Maar het blijft er zo super leuk uit zien. En ik blijf stiekem een beetje jaloers. ;-)
    Geniet van je vakantie en tot binnenkort. :-)

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn stuk met leuke foto's! Ziet er super leuk uit! Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen