zaterdag 4 juli 2015

crochet * meloentasje

Van alles en nog wat...

Op de blog van Martine (klik) kwam ik het geweldige patroon tegen voor een meloentasje.
En hoe leuk is het om dan op een warme zomerdag naar het strand te gaan met je emmer, schepje en zwemluier in zo'n tas!
 
 
 Ik haakte hem terwijl Silke in de zandbak van het speeltuintje voor ons huis speelde.
Ze is nog te klein om daar alleen naartoe te gaan dus tsja...dan blijft er niets anders over dan wat te haken aan de zandbakrand ;-)
 Het haakt lekker snel...
 En hij moet nu overal mee naartoe...
 Verder deed ik deze week mee met de sestraforyouswap...
 En haakte ik wat tropische kleurtjes aan mijn deken...
Hij is nu 1 meter lang...er komen zoveel leuke andere dingen tussendoor dat hij niet zo snel gaat...
 O ja, en ik maakte van deze bloemetjesstof een short voor mezelf...
Een fijn zomers weekend gewenst! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tasje, ik zag het eerder ook al op de blog van MArtine! En je deken, het lijkt wel een snoepje, daar wordt je vrolijk van, hoor!!!
    Fijne groetjes Sofie (ik kende je blog nog niet, zal ik vanaf nu volgen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inspirerende blog! Wat een leuke kleurtjes heb je verwerkt in je deken! Met welk garen haak je? Groetjes Tedje

    BeantwoordenVerwijderen