dinsdag 23 juni 2015

sewing * jumpsuit

Vakantie jumpsuit!

 
Aan de bloemenprint en het modelletje lag het niet...
maar die tricotstof...
ik vroeg me af of me dat ging lukken.
Een keer eerder ben ik halverwege gestopt.
Het gaat glijden...trekken...hobbelen...
en toch wilde ik een poging wagen!
En het lukte!!!
(niet te kieskeurig kijken;-)
Het patroon komt uit de knippie nr 3 juni-juli 2015.
Voor- en achterkant...
 
 Haar nieuwe slippers passen er leuk bij!
 Stel als de zon echt niet gaat schijnen deze zomer kan het ook met een spijkerjasje...
 Een hemdje eronder omdat het nu nog te koud was zonder!
 Voorlopig heeft onze snelgroeiende tiener weer even genoeg!
Ik ga verder met m'n snoepjesdeken...
 Ik zit nu op 78 cm, hij vordert stukje bij beetje...
 Fijne dag lieve volgers!
 

3 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg! Wat zal ze er blij mee zijn. Wn wat wordt je deken mooi ❤️
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Als ik kon naaien wist ik het wel voor Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, ik ben nog maar net met het kinderdekentje van je blog van november begonnen of er verschijnt al een halve snoepjesdeken, zo leuk!!! Mag ik vragen hoe je de grannies aan elkaar gehaakt had, want zit nu beetje vast?Bedankt voor tip!!

    BeantwoordenVerwijderen