vrijdag 10 oktober 2014

kids * soldatenfeestje

Strijdgewoel...

 
Vorige week zaterdag vierden we Tjerk zijn feestje.
Voor de meiden valt er altijd wel wat te maken en tutten.
Maar voor dit jongensfeestje kon ik ook aan de gang...
 
 We huurden hier (klik) een kist met laserguns.
En om het wat echter te maken wilde ik mutsjes maken van soldatenstof.
Jammer genoeg was er alleen nog een stukje fleecestof met legerprint.
Dat leek me te warm.
Met goedkope zwarte stof en een strook fleecestof
werd het gelukkig alsnog een stoer ding.
Er bleef nog genoeg stof over voor fleshoesjes.
Van groene stof maakte ik een stel sjaaltjes om je gezicht te bedekken etc...
 Van bezemstelen en de groene en zwarte stof maakte ik twee vlaggen,
zodat de jacht op de vlag van de andere partij geopend kon worden.
 
 We gingen naar het speelbos in Putten.
Daar zijn al hutten en heel veel stokken aanwezig
 om de strijd nog echter en moeilijker te maken.
 Volgend jaar wil Tjerk weer zo'n feestje!
Zijn vrienden hebben het er nog steeds over dus...
een aanrader!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten