donderdag 16 oktober 2014

Home * give away

Kadootje krijgen en geven...

Vandaag ben ik jarig en ontzettend verwend.
En vind ik het een leuk moment voor een give away!
 
 
Deze slinger kreeg ik van mijn vriendin en is te koop in haar webshop...
Het is een pakketje met heel veel letters, cijfers en symbolen dus
het is steeds te veranderen.
Hij komt hier (klik) vandaan.
Deze armband kreeg ik van mijn familie.
Hij is gemaakt door een andere vriendin van mij
en is hier (klik) te koop in diverse varianten.
Van haar kreeg ik nog andere steentjes
zodat het er meteen weer heel anders uit ziet.
Ik wil ook een kadootje weggeven...
2 bolletjes funky van Phildar.
(kleur: Perle, lichtgrijs)
Precies genoeg om het lalylala schaap te haken. 
 
Wil je meedoen?
Laat dan een reactie achter voor 30 oktober!
 
Fijne dag!!!
-XXX-
 
 
 
 


15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en wauw! Wat ben jij goed verwend! Die armband vind ik helemaal gaaf!! (onthouden voor als ik jarig ben :))
    Ik doe graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie armband van creakip. De slinger is ook gaaf! En je gave a way doe ik natuurlijk graag aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely jewellery and the sheep is cute x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke dingen heb je gekregen, gefeliciteerd!!

    wij willen ook wel een kansje wagen

    groetjes fijn weekend mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je zulke mooie cadeautjes hebt gekregen, zo is jarig zijn een zalig feest.
    Ik wil graag meedoen aan de give away, ik ben jarig in november, dus heel misschien een cadeautje voor mij, hihi.
    Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy birthday!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad...
    Heel leuk deze give away, altijd al een lll willen maken van deze garen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee !!!! E wat heb jij leuke dingen erop staan !!! Groetjes van Rianda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag mooie dingen gekregen wat fijn ik doe graag mee met deze give away mooie kleur groetje Patricia :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent onwijs verwend. Je schaapje is echt super gaaf en die zou ik ook wel willen maken. Doe dus graag mee met de give away. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die armband gaat op mijn 5december lijstje, wat ontzettend gaaf!

    Ik wil ook graag een kansje wagen, wat een gaaf garen!
    Groetjes Manouk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Je bent lekker verwend! Ik doe graag mee met de give away. Leuke Lalylala trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke, nog van harte!! Wat een ontzettend leuke schattige knuffel!! Ik doe graag mee met je give away!! Liefs Irene Treur

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhh superleuk Ak!! Enneh bedankt voor de reclame van de armband! Met plezier voor je gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, Wat een schatje, dit Lalylala schaap, ik kom graag in aanmerking voor dit garen om er 1 te maken! Groetjes, Janni de Rijk

    BeantwoordenVerwijderen