woensdag 4 januari 2017

kids * feestje Ties

 Feestelijke start...

Allereerst wil ik jullie een gelukkig en goed 2017 toewensen!
En natuurlijk een jaar met heel veel creativiteit ;-)

Eindelijk een blogberichtje van mij.
De reden dat het er even niet van kwam is 
een heel klein lief jongetje... 
Onze zoon Ties is geboren!
We genieten zo van hem! Het is een relaxte baby die met 2,5 week al begon te lachen.
Naast het lachen probeert hij te praten maar het geluid wil er nog niet echt uitkomen. En hij wil graag alles in de gaten houden en dat is nogal veel met ons gezin en alle vriendjes  die binnen komen waaieren.

Om wat rust, reinheid en regelmaat (ahum) in ons gezin te krijgen 
hielden we deze keer een kraamfeest en wat was dat leuk en gezellig!
Van tevoren spaarde ik alle blauwe lintjes en frutsels die aan kadootjes zaten.
Die konden mooi om de glazen potjes heen.

Van crêpepapier maakte ik een tassel slinger. Simpel en snel te maken
(ook leuk voor kinderen om er een voor hun eigen slaapkamer te maken).
Om het blauw een beetje een tegenhanger te geven een toefje groen her en der.
 
In de nok hingen we een touw vol lampionnen.
De lampionnen komen bij Stempelfun, de Xenos en Hema vandaan.

En verder versierden we soepstengels, soesjes, negerzoenen en beschuiten met blauwe muisjes.
 Op haakgebied staat de boel hier een beetje stil.
Gelukkig kan ik nog veel haaksels laten zien waar ik de afgelopen maanden mee bezig ben geweest dus vanaf nu ga ik een poosje 'terug in de tijd' bloggen.
Fijne avond!

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie kleine Ties, geniet er van, zoals je inmiddels zelf wel weet, zijn kleine jongetjes zo weer groot.
    Ik had net het patroontje van het portemonneetje met de kersjes weer eens opgezocht (dat gebruik ik nogal eens) en kwam zo bij dit bericht van jou terecht. Leuke foto's, ziet er goed uit allemaal, wat dat betreft moet het kraamfeest wel geslaagd zijn :-)
    Groetjes, Roelien roelienhaakt.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog gefeliciteerd, wat een heerlijk mannetje, geniet ervan:D
    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje. Een drukke tijd, maar wel genieten met zo'n hummeltje. Tijd om lekker creatief bezig te zijn komt wel weer, al moet ik zeggen dat alle versiering voor het kraamfeest er geweldig uitzagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. En een mooie aankleding voor het feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Ties!
    Veel geluk toegewenst met elkaar.
    Leuk dat je een kraamfeest hebt gegeven, zo heb je alle drukte in één keer. Mooi versierd hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Heerlijk hoor! En mooie versiering.

    BeantwoordenVerwijderen