donderdag 26 mei 2016

crochet * kampeerhaaksels

Kampeergeluk...

Wat kan ik er elk jaar naar uitkijken...kamperen!!!
Bij mooi weer pakken we een weekje in de meivakantie en verder een stel weken in de zomervakantie.
Maar dit jaar besloten we het eens helemaal anders te doen...
het voorseizoen!
Een week voordat de camping openging bedachten we dat.
Omdat het een kwartier bij ons vandaan is reden we er naartoe om te kijken op welk plekje we wilden staan. Een hele lege camping en een week later een en al bedrijvigheid.
Mensen die met koelkasten, houten vlonders en bussen vol spullen kwamen aanzetten.
Dat was voor de seizoensplekken.
Wij zetten onze voortent aan de caravan en zaten verder heel het weekend in het zonnetje te genieten van het rustige campingleven.
Zo vaak als we kunnen zijn we er nu te vinden. Dat is het voordeel van een camping in de buurt.
Op woensdagmiddag ga ik met de kids en worden vriendjes en vriendinnetjes meegenomen.
We genieten!!! Maar van bloggen komt het dus niet zo ;-)

 De nachten waren aan het begin koud dus de deken was geen overbodige luxe als extra laagje.
 Silke haar ontdekkingen...haha...zo'n grappige leeftijd!
De fotolijstjes moet ik nog een plekje geven...
 
 Verder kwamen mijn zwager, zusje en nichtjes in de meivakantie een weekje hun 'nieuwe' tent uitproberen, uiteindelijk bleven ze nog een week langer en ging zwager, net zoals mijn man, vanaf de camping naar het werk. Wat was het leuk dat ze er waren!
 De broodjes hamburger waren ideaal op de dagen met vriendjes en vriendinnetjes.
 Ik haakte weer een stukje verder aan de deken...

 Afgelopen weekend vierden we Romy haar verjaardag.
 En toen weer naar huis...waar alles natuurlijk meteen verteld werd aan pop.
 Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten