dinsdag 3 mei 2016

crochet * Dolly Plaid

En weer een stukje verder...


Inmiddels heb ik al heel wat dekens gehaakt maar een hele deken met inhaken is iets nieuws voor me.
Daarom vond ik het, naast dat hij gaaf is, ook een leuke uitdaging om dat eens te proberen.
Tot nu toe vind ik het super haken!
Niet te ingewikkeld en toch ontstaat er een mooi patroon.
Ideaal met kinderen om me heen...haha...dan kan ik gewoon doorhaken en kletsen tegelijk.
Toen ik met de deken begon dacht ik dat ik hem heerlijk voor de caravan zou maken
(we staan het voorseizoen op een camping in een klein dorpje hier iets verderop).
Nou...overdag zaten we er soms wel maar zoals je ziet kroop ik 's avonds heerlijk voor de haard!

 Ik ben benieuwd wie hem nog meer haakt...
En mocht je hem ook willen maken: hier (klik) is er meer over te vinden.

Veel haakplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten