dinsdag 8 maart 2016

crochet * #instahaakfeest


Instahaakfeest...

Lisanne van draad en praat (klik) met haar geweldige haaksels
nodigde mij uit voor een haakfeestje.
Ik was meteen helemaal enthousiast! Hoe leuk is dat!
Met allemaal haaksters praten over je leuke hobby!
 Meteen bij binnenkomst was het gezellig.
Het was ook zo leuk om vrouwen,
die ik soms al vanaf het begin dat ik haak volg,
nu eens in het echt te zien.
Toen ik de blog wereld ontdekte kwam ik al snel
op de blog van Claire van byclaire (klik) terecht.
Tijdens de uurtjes dat ik aan het voeden was las ik haar hele blog door.
 Ook kreeg ik een kado van iemand. Een tas vol...ik werd er gewoon verlegen van!
De reden daarvan en wat er allemaal in zit vertel ik later een keer ;-)
 Het was ook leuk om Janneke van jip by jan (klik) te ontmoeten.
Van haar blog maakte ik de wieberdeken en de krukjes.
 En verder al die leuke vrouwen van instagram.
Door hen allemaal krijg ik elke keer weer volop inspiratie!
Zo leuk om nu met een paar van hen te praten.
De middag was veel te kort!!!...haha.
 De leuke roze mandjes zijn van #karingroenewoud
 Iedereen had haaksels meegenomen die we van elkaar konden bewonderen.
En ondertussen konden we haken (wat mij niet lukte...ik zag teveel ;-)
Deze laatste foto is gemaakt van Jacqueline (#huisenhaak, van haar kregen we twee super mooie armbandjes die bij haar te bestellen zijn) en mij. Dora van #despruitenvandora maakte hem. Zij maakte zo'n mooie neverendingstoryshawl dat ik die ook ben gaan maken.
Het was een geweldige middag!
Dank jullie wel lieve Lisanne (#draadenpraat),
Miriam (#miriamcatshoek) en
Noortje (#liefsvannoor)
voor het organiseren!
-XXX-

Ps: wil je meer moois voorbij zien komen van deze middag dan is dat te bewonderen via #instahaakfeest op instagram.
De laatste tijd blog ik minder maar als je wilt weten waar ik mee bezig ben, dan ben ik te volgen op instagram.
Onder de naam: ak_at_home (klik) plaats ik bijna elke dag wel een foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten