vrijdag 11 juli 2014

Kids * landen-week

rommelige-aanloopweken-vakantie...

De weken voor de vakantie zijn altijd rommelig.
Maar ook heel gezellig met van alles en nog wat.
Deze week had ik een soort van landen-week ;-)
 
Een flesje voor een vriend van Tjerk met de Engelse vlag...
 
 
 
 Met een groep vrienden deden we een workshop IsraĆ«lisch dansen.
( met o.a. deze (klik) dans)
Een vriend maakte deze cake.
 
En vanmiddag mochten we naar de musical van groep 8.
(De groep waar ik veel heb ingevallen toen ze in groep 4 zaten)
De dochter van onze vrienden kon opa en oma niet uitnodigen en vroeg of wij wilden komen.
Super lief dat ze ons vroeg!
Het was zo leuk maar ik kan geen foto's laten zien, dan verklap ik het aan d'r ouders ;-)
Het ging over de verborgen vallei en Nederland.
 
Al met al een hele gezellige week, weinig tijd om te haken
en ik vermoed dat dat de aankomende tijd wel zo zal gaan.
Een blogberichtje schiet er misschien wel bij in...
of juist helemaal niet...
ik weet gewoon niet hoe het allemaal loopt...
 

dus bij deze wens ik jullie allemaal vast een hele fijne vakantie!
 
 
xxx
 


7 opmerkingen:

  1. Via pinterest zojuist je blog ontdekt! Mijn complimenten! Wat haak je mooie dingen! Heel inspirerend. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ondertussen ook al de kleurrijke fotokadertjes en babypopponcho gehaakt , superleuk om te doen! Zou me nu willen wagen aan de babypopslaapzak en kleertje die je naaide in maart. Waar haalde je de patronen en inspiratie hiervoor?
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Het patroon van de slaapzak heb ik uit een knippie van jaren geleden. Ik kan hem wel voor je uittekenen en opsturen. Geef je adres maar door als je dat zou willen. Het broekje en jurkje heb ik op gevoel gemaakt...pop op de stof, eromheen uitknippen en in elkaar zetten. Bij een pop komt het gelukkig niet zo precies en anders is het met een extra lintje oid zo weggewerkt ;-) Maar ik weet dat er in het verleden een paar knippies zijn geweest met babybornpatronen, misschien staan ze nog te koop op marktplaats? Succes ermee!

      Verwijderen
    2. Oh dank je wel! naar welk mailadres mag ik mijn adres sturen?

      Verwijderen
  3. Anneke ik wens jou en jouw gezin een hele fijne vakantie
    Ik geniet elke keer weer van je mooie creaties

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie Anneke, met je gezin! We zien je berichten wel weer verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen