dinsdag 15 april 2014

kids * boys room

Verboden voor meiden...

...staat er op het briefje dat op Tjerk zijn deur hangt.
Hij is er uren druk met allerlei uitvindingen.
Het liefst met touwtjes, katrolletjes en ik weet niet wat.
Soms moet ik me dubbelklappen om bij zijn bed te komen.

 De zakken naaide ik van geruit stof met stukken van een kapotte rugtas erop.
Handig om het speelgoed in op te bergen.
 Het dekbed is ook van ruitjesstof met een wandkleed erop gestikt.
(er was geen plek om hem op te hangen en hij was te leuk ;-)
Het nachtkastje is een kratje van de kwantum waar ik wieltjes onder bevestigde.
De kast maakte ik toen ik zwanger was van Ymke.
Menno kwam precies op tijd thuis om te helpen met de scharnieren te bevestigen.
Hij vond het maar niks dat ik, hoogzwanger, zulke dingen deed... maar het was al klaar ;-)... en heel leuk om te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten